به گزارش خزر و به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان درادامه خط مشی توسعه خدمات غیرحضوری این سازمان با هدف تسهیل و تسریع دردسترسی به بخش دیگری ازخدمات، بستردریافت از طریق تلفن همراه با کد دستوری #١٤٢ * فراهم گردید. امیررضازندی فررئیس اداره روابط عمومی تامین اجتماعی استان گیلان با […]

به گزارش خزر و به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان درادامه خط مشی توسعه خدمات غیرحضوری این سازمان با هدف تسهیل و تسریع دردسترسی به بخش دیگری ازخدمات، بستردریافت از طریق تلفن همراه با کد دستوری #١٤٢ * فراهم گردید.

امیررضازندی فررئیس اداره روابط عمومی تامین اجتماعی استان گیلان با اشاره به این خبر، افزود: کاهش مراجعات حضوری مخاطبان، کاهش هزینه ها، تسهیل و تسریع در خدمات مورد نیاز، افزایش رضایتمندی و همگامی با متدها و شیوه های نوین جهت بهره گیری ازکانالهای ارتباطی در فضای الکترونیکی ازمهمترین دستاوردهای این اقدام میباشد.

ایشان درادامه اذعان داشت: بر اساس طراحی نرم افزار صورت گرفته استعلام آخرین سابقه، استحقاق درمان، آخرین مستمری، بدهی کارفرمایان درکنار امکان مشاهده ودریافت انواع نمونه فرمها ، دستمزد مبنای کسر حق بیمه، پرداخت حق بیمه، نوبت دهی، آشنایی با قوانین و بخشنامه ها، طرح سوال و مشاهده سوالات رایج و معرفی سازمان از بخشهای مختلف قابل دریافت در این خدمت نوین میباشد.

امیررضا زندی فر این امکان را فرصتی مناسب جهت برقراری ارتباط مطلوب مخاطبین با سازمان برشمرده واظهارامیدواری نمود: توسعه روزافزون این حوزه درحذف وکاهش مراجعات وهمچنین فراهم نمودن آسانترکارموثر واقع گردد.

توسعه ارائه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی دربستر USSD