به گزارش خزرآنلاین، قائم مقام مدیرعامل این شرکت امروز گفت: در راستای ارائه خدمات غیرحضوری آب و فاضلاب به مردم استان، خدماتی از قبیل اعلام و پیگیری حوادث و اتفاقات، خرید انشعاب، اعلام کارکرد کنتور، دریافت و پرداخت قبض و ثبت شکایات توسط سامانه ارتباط مردمی شرکت آب و فاضلاب گیلان با شماره تماس ۱۲۲ به صورت شبانه روزی ارائه می شود.
هادی نیزه باز افزود: در همین راستا در دو ماهه ابتدای سال جاری ۲ هزار و ۸۹۸ فقره درخواست فروش انشعاب در این سامانه ثبت شد.
وی خاطرنشان کرد: از ابتدای تاسیس این سامانه در شهریور سال ۱۳۹۶ تاکنون ۵۳ هزار و ۷۱۶ تماس مردمی مبنی بر فروش انشعاب به صورت غیرحضوری ثبت شده است.